Ніва тур Карпатами... або два тижні повного Тагілу.

Отчеты и не только, о путешествиях и экспедициях.

Модератор: serzh

Сообщения: 117
Зарегистрирован: 11 май 2011, 11:52

Ніва тур Карпатами... або два тижні повного Тагілу.

Сообщение Romi »

Ніва тур по Карпатам
Хоча це буде звучати гучно. Крім нів із нами їхали Вранглер, Джимнік, Самурай і Тойота 70-ї серії. Група в нас зібралася дуже різношерстою, як за місцем проживання (Німеччина, Австрія, Угорщина, Литва і звісно Україна), так і по рівню підготовки. Але це все нас тільки більше об’єднувало як при доланні труднощів бездоріжжя, технічних моментів, так і розпивання горючих матеріалів. Послідні допомагали відкривати талант в освоєнні іноземних мов стахановськими темпами. Але тільки на ніч, зранку все ставало на свої місця.
Изображение
Маршрут заздалегідь був орієнтований на естетику, тобто показати те, що чим ми маємо гордитися, чим наш край нагородила природа. Звичайно, Карпати це така місцевість, де не має легкодоступних міст. В тому чи іншому випадку, важкі міста траплялися. Але переважна частина маршруту була легкою в нашому розумінні слова. Нашим колегам по техніці і приводу із західної Європи вона видалася цікавою, містами важкою. Ясна річ, ми в цьому виросли і сприймаємо це як будення. Вони ж за такі, скоріше б сказав за подібні умови повинні платити кошти, аби випробувати себе і автомобіль в закритому офф-роуд парку.
В основної частини був саме такий досвід, один-три виїзда в закритий парк. Але наші умови далеко не такі. Тут не знаєш на перед що тебе очікує за сьомим поворотом із шести які є в закритому парку. Заздалегідь всі були про це проінструктовані, щоб в подальшому звести до мінімуму пошкодження автомобілів та інші не приємні моменти.
Друзі ж з Литви почували себе у своїй тарілці. І якщо можна було їх чимось дивувати, так це краєвидами.
Изображение
Изображение
Изображение
Стосовно техніки, то в складі нашої групи був крокодил, точніше довгобазна ніва.
Изображение
За неї я переживав само більше. Крім того з низу вона була з газовим балоном, який значно зменшував її геометричну прохідність. На мій превеликий подив, і всіх інших учасників, вона їхала практично бездоганно, навіть в деяких випадках краще ніж інші авто. Водій як такого досвіду про бездоріжжю не мав. Вона більшість маршруту їхала за мною. І в мене складалося по деколи таке враження. Що вона прив’язана до моєї ніви. Інші відставали, а крокодил впевнено їхав не відстаючи.
Стосовно вранглера, то він був на 235-х колесах 15 радіусу. Кліренс виходив нижчим ніж у стокової ніви.
Изображение
Дві ніви мали понижені роздатки, що суттєво полегшило їзду на кам’янистих підйомах людям, які такого досвіду не мали.

Перед тим як розпочати розповідь про саму подорож, хочу виразити подяку нашим прикордонникам, які нам надали дозвіл на перебування в прикордонній зоні, всім своїм місцевим колегам по приводу, які так або інакше допомогли в здійснені цих двох турів, власникам готельно-ресторанного комплексу «Золота Підкова» в розміщенні туристичної групи.
Изображение
Отож, день перший. Невеличкий брифінг перед виїздом і вирушаємо із комплексу «Золота Підкова» в напрямку м. Мукачево, де заправляємо автомобілі паливом.
Изображение
Изображение
Изображение
По дорозі зустрічаємо колону з таких машин:
Изображение
Изображение
Всі нам дружно сигналять і махають руками. Як не крути, а не кожного дня зустрічаєш колону «Нів», та ще й з іноземними номерами.
По дорозі в м. Тячів закупляємося продуктами харчування в супермаркеті «Барва».
Доїжджаємо до с. Ділове, де робимо зупинку для реєстрації перед виходом на маршрут.
Изображение
Але черговий відмовляє у реєстрації, мотивуючи це не підконтрольністю йому вказаного мною маршруту. Перенаправляє нас в с. Богдан.
Изображение
Изображение
Доїхавши до кінця Рахова, а це була приблизно 17 година, робимо послідню заправку пальним перед з’їздом з асфальтного покриття.
Изображение
Погода супроводжувала нас сонцем і чистим небом. В с. Богдан реєструємося у прикордонників.
Изображение
Цього разу все пройшло гладко. Без всяких заперечень ми отримуємо дозвіл, але цього разу в усній формі. Жодних пропусків. Замість нього номер тел. Раніше ж їх виписували. Ну, хто зна, все тече, все міняється. А в нас зараз попереду початок самого цікавого, з’їзд з асфальтного покриття і підйом за межі села в сторону Україно-Румунського кордону.
Изображение
Дорога відразу почала стрімко набирати висоту, супроводжуючи нас глибокими коліями і промоїнами. Але все було сухо. Тому потихеньку піднімаємося.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
На одному із підйомів у Самурая лопає задня ресора. Фіксуємо задній міст стяжками і продовжуємо підйом.
Изображение
Изображение
Згодом починають з’являтися калюжі з коліями. Тут в очах кожного запалюються іскри адреналіну, вираз лиця змінюється на радісний як у малечі. Ну що, дехто старається об’їхати, але основна маса бажає видовища і їде на пряму піднімаючи вверх купи бризг води і болота.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
А Гінтас взагалі притримується принципу: «Я знаю путь короче…»
Изображение
Изображение
Изображение
Але до запланованого місця ночівлі нам ще потрібно здолати декілька кілометрів, які є більш цікавішими. Попереду нас чекає ще більше Карпатського болота!
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Деяким автомобілям цей відрізок дороги не хотів даватися, але це все було в силу відсутності навиків їзди по таким дорогам. В справу пішли лебідки, важка артилерія в якості Тойоти. У всіх відразу з’явився азарт, всі відразу почали проявляти активність: одні почали фотографувати, інші проявляли себе у виборі напрямку руху подолання колій наповнених водою і болотом.
Через деякий час, доїжджаємо до запланованого місця ночівлі. Розбиваємо табір на мальовничій і затишній полянці. Перша ніч біля вогню і під кришталево чистим небом осяяним яскравими зірками, обговорення вражень від проведеного дня, розпитування по маршруту на наступний день, вечеря і просто спілкування…
Изображение
Изображение
Ранок наступного дня видався з таким само кришталево чистим небом.
Изображение
Изображение
Я проснувся по старій звичці десь біля 7-00, але на мій подив я був випереджений моїм товаришем із Угорщини, який був у нас в якості фотокореспондента. Він до речі, представляв Угорський форум нівоводів.
Після сніданку, всі займаються своїми справами: друзі з Литви міняють на Самурайчику поломану ресору, благо в запасі була передня, що абсолютно не змінило її призначення.
Изображение
Изображение
На Крокодилові зтягнулася задня частина глушника…
Изображение
Фелікс із Литви: права рука Ремігіса, штурман, помічник у всіх його справах…
Изображение
Ремігіс: пілот, механік, повар… Одним словом Литовський «Живчик»
Изображение
Хлопці на Вранглері зрозуміли, що в них на машині є не потрібна річ, а саме передній стабілізатор. Його і в цей час успішно демонтовують.
Изображение
Душа і центр компанії, талант в освоєнні іноземних мов, людина яка вирішить будь-яку конфліктну ситуацію, людина яка не шукає об”їзду важких ділянок маршруту – тільки прямо і вперед! Просто Гінтас! Лівіше від нього його вірна сопутниця, штурман і дружина в одному – Раса. В кепці –я). Не попутайте ліве з правим!!!
Изображение
Єва, дружина Альгіса на Тойоті теж не гаяла часу і займалася любимою і корисною справою
Изображение
Зібравши всі речі, вирушаємо вище, наша ціль цього дня доїхати мінімум до полонини Щавник. Виїхавши на вершину гори, робимо досить багато фото зупинок. Тут дійсно є що подивитися, чим помилуватися. Та й стоїш в прямому розумінні на межі України.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
По дорозі зустрічаємо велику кількість груп піших туристів. Всі дружньо нам махають, і ми їм теж.
Изображение
На цій ділянці дороги в нас темп не дивлячись на відсутність бездоріжжя, був досить повільним. Багато разів робили зупинки для фото сесій. Нашим колегам із-закордону дуже цікаво було спостерігати і фотографувати наші дику краєвиди, цікаво було їм бачити вершини гір подальші наші точки маршруту.
Ближче до вечору, доїхаши до пол.. Щавник.
Изображение
Изображение
Изображение
Надалі в нас запланований спуск до річки Біла Тиса, звідки їдемо в напрямку с. Говерла.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Але на перехресті повертаємо на право, в бік гори Піп Іван Чорногірський, і ближче до його підніжжя розбиваємо наступний табір. В цей вечір вперше нас накрила невеличка хмарка, але з рясним дощем. Але згодом з’явилося сонечко, і погода стала знову хорошою, а на самий вечір взагалі хмари зникнули.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Ранком беремо курс на с. Говерла, звідки їдемо в бік г. Петрос.
Изображение
Изображение
Изображение
Оформлюємо в’їзд, і знову гайда в гори. Стрімко дорогою що йде серпантинами набираємо висоту. Дорога звичайна, ніяких складнощів не викликає.
Изображение
Изображение
Изображение
Доїхавши до перемички, доки була наїжджена дорога, виходимо на маршрут із болотними ваннами. Ванни були наповнені водою, досить із стрімкими в’їдами і виїздами. Але долання цього відрізку вимагало обачності, досить високі каміння ховалися під водою. Крім того дорога йшла під лівим нахилом, що вимушувало йти в розвідку, наперед обирати траєкторію і розраховувати на підказки штурмана, щоб авто не зіскользнуло з дороги.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Далі буде....
Сообщения: 16512
Зарегистрирован: 01 дек 2009, 22:58
Контактная информация:

Re: Ніва тур Карпатами... або два тижні повного Тагілу.

Сообщение Portada »

Romi писал(а):Далі буде....
Какой отчетище! :co_ol: Ждем!
Portada
Аватара пользователя
Администратор
Сообщения: 18713
Зарегистрирован: 01 дек 2009, 22:05

Re: Ніва тур Карпатами... або два тижні повного Тагілу.

Сообщение Magellan »

Спасибо за отчет. :co_ol: Класс! Ждем-с продолжение...
Аватара пользователя
Сообщения: 4669
Зарегистрирован: 20 июн 2011, 21:05
Контактная информация:

Re: Ніва тур Карпатами... або два тижні повного Тагілу.

Сообщение lissa_ua »

знайомі маршрути! :ya_hoo_oo: Молодці!
"...по имени она звалась тётя Лиса и была она нивоводствующей джипершей на Матизе." (С) вовчик & Бабель
Аватара пользователя
Сообщения: 755
Зарегистрирован: 10 авг 2010, 21:36

Re: Ніва тур Карпатами... або два тижні повного Тагілу.

Сообщение Miron_u »

Круто :ya_hoo_oo: :co_ol: :co_ol:
Сообщения: 3928
Зарегистрирован: 09 окт 2010, 15:51

Re: Ніва тур Карпатами... або два тижні повного Тагілу.

Сообщение Pavloff »

Красиво. :co_ol: :co_ol: :co_ol:
Сообщения: 117
Зарегистрирован: 11 май 2011, 11:52

Re: Ніва тур Карпатами... або два тижні повного Тагілу.

Сообщение Romi »

Дякую за відгуки. Це звіт про перші 2 з половиною дні. Попереду ще 10 днів...
На жаль з часом не виходить, щоб сісти і все написати якомога швидше.
Сообщения: 868
Зарегистрирован: 14 дек 2011, 16:46
Контактная информация:

Re: Ніва тур Карпатами... або два тижні повного Тагілу.

Сообщение WOLF »

Romi
Отличный отчет. Жду продолжение,
Romi писал(а):На жаль з часом не виходить, щоб сісти і все написати якомога швидше
это понятно, но ты не затягивай пожалуйста а то от любопытства можно умереть :dr_ink: :dr_ink:
Сообщения: 117
Зарегистрирован: 11 май 2011, 11:52

Re: Ніва тур Карпатами... або два тижні повного Тагілу.

Сообщение Romi »

Отож, продовжуємо нашу подорож далі...
Подолавши цю ділянку дороги, виходимо траверсою до підніжжя г. Петрос, знову фотографуємося. Надалі дорога йшла траверсою з надзвичайно мальовничими краєвидами. Дуже багато разів зупинялися для фото сесій, для заготівлі води та вживання яфин. Доїхавши до туристичного будинку, який не давно був повністю відновлений нашим товаришем Олександром, заглядаємо в нього, знову фотографуємося і спускаємося до межі лісу. Місце для ночівлі наперед планував у такому місці, щоб можна було спостерігати за заходом сонця і його сходженням. Крім того, у нас був вид на г. Говерла і на г. Піп Іван обсерваторією. Красу передати не можливо, як і ті враження, які ти переживаєш в той момент. На вечерю цього разу ласували бограч, який приготував Міша. Опісля, сиділи біля вогню, спілкувалися, зустрічали схід місяця…
Ранком двоє з Мішою наче запрограмовані проснулися, взяли фотоапарати і пішли зустрічати схід сонця. Це просто непередаваємі враження. Хто бачив вживу, той зрозуміє. У мене здавна була мрія зустріти сонце в оточенні найвищих гір українських Карпат. Нашим гостям цей день дуже сподобався тим, що практично весь час вони мали можливість спостерігати за надзвичайними краєвидами наших Карпат.
[FONT=Times New Roman]Изображение[/FONT]
[FONT=Times New Roman]Изображение[/FONT]
[FONT=Times New Roman]Изображение[/FONT]
[FONT=Times New Roman]Изображение[/FONT]

[FONT=Times New Roman]Изображение[/FONT]
[FONT=Times New Roman]Изображение[/FONT]
[FONT=Times New Roman]Изображение[/FONT]
[FONT=Times New Roman]Изображение[/FONT]
Стартуємо з нашого третього по рахунку базового табору і тримаємо курс на с. Кваси. Проїжджаємо біля роздоріжжя яке веде на саму вершину гори Петрос. Бажання повернути праворуч було дуже міцним. Ще й Міша підливав масла в вогонь… Але ми були не самі, і на нас була відповідальність за тих людей, яких ми супроводжували. Та й гори як правило не пробачають помилок і легковажності. Тому відкладаємо свій задум на наступний раз, коли будемо їхати із собі подібними. Петрос, до зустрічі наступного разу!
Изображение

[FONT=Times New Roman]Изображение[/FONT]
[FONT=Times New Roman]Изображение[/FONT]
Изображение
Невдовзі доїжджаємо до закинутого вівчарського поселення. Але випадково помилився у виборі маршруту і пішов лівіше. Як виявиться пізніше, цей відрізок дороги буде дещо складнішим від запланованого. Доїжджаємо до місця де на літо перебувають вівчарі. Зупиняємося, питаємо дозволу на проведення ознайомчої екскурсії для наших гостей із побутом карпатських вівчарів. За що повага нашим людям, це за людяність. Без жодних заперечень, розповідають, показують, пригощають. Ну, ми теж не пасували…
[FONT=Times New Roman]Изображение[/FONT]
[FONT=Times New Roman]Изображение[/FONT]
Изображение
[FONT=Times New Roman]Изображение[/FONT]
[FONT=Tahoma]Изображение[/FONT]
Изображение
Изображение
Нашим гостям дуже цікаво було побачити, в яких саме умовах проживають ці люди, чим займаються, яка в них культура. Опісля всього, спускаємося на с. Кваси. На жаль у нас не виявилося фотографій цієї ділянки дороги. Були досить глибокі колії із камінням, яке знову ж таки вимагало уваги і далекоглядності у виборі напрямку руху. Чим ближче до села, колії ставали глибшими. Але знову ж таки, всюди було сухо і ми без жодних труднощів спустилися в село, звідки взяли курс на с. Чорна Тиса, попередньо зупинившися в м. Ясіня для дозаправки пальним, закупівлі деякими продуктами харчування. Дехто ж скористався завітати до автомагазину, а дехто закупитися нашим пивом!
[FONT=Times New Roman]Изображение[/FONT]
Изображение
Изображение
[FONT=Times New Roman]Изображение[/FONT]
[FONT=Times New Roman]
Заїжджаємо в с. Чорна Тиса. Перше що вражає (не всіх), відсутність дороги.
[FONT=Times New Roman]Изображение[/FONT]
[FONT=Times New Roman]
Друге що вражає (всіх) кількість лісовозів і кубів лісу які вони вивозять.
[FONT=Times New Roman]Изображение[/FONT]
[FONT=Times New Roman]Изображение[/FONT]
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
]Про враження. Я маю на увазі, коли їдеш вузькою дорогою,де автомобілі не можуть розминутися, по бокам кущі та дерева, і тут на тебе вискакує Ураз завантажений деревом. Враження, скажу я вам, далеко не для слабонервних. В той момент на гальма тиснеш від душі…
[FONT=Times New Roman]Изображение[/FONT]
[FONT=Times New Roman]
Але вдало розминаємося, як і писав, люди привітні і доброзичливі. З водіями спілкувалися досить часто, оскільки колона в нас розтягувалася і просив майже завжди зачекати щоб пропустити позаду їдучі авто нашої експедиції. Всі дуже дивувалися, що німці їздять не на мерседесах, тойотах і т.п., а на російських нівах. [/FONT]

А тим часом, дорога все цікавішою ставала.
[FONT=Times New Roman]Изображение[/FONT]
[FONT=Times New Roman]Изображение[/FONT]
[FONT=Times New Roman]Изображение[/FONT]
[FONT=Times New Roman]Изображение[/FONT]
Тепер з приводу цієї дороги і маршруту в цілому. На Чорній Тисі пощастило побувати в далекому 2006 році в складі польської групи, яка була досить таки на серйозній техніці. Це був мій перший виїзд такого формату. І враження від неї у мене по сьогодення дуже яркі. Попав туди будучи членом клубу «Діскавері», який тоді очолював Денис. Він і мене туди запросив. Їдучи цією дорогою, я практично все згадував заново, як було у 2006 році. Спогади спогадами, але в реальності мене бентежило питання, чи правильно я поступив, повівши за собою в цю місцевість досить таки не підготовлену до цього маршруту групу. Справа в тім, що тоді польські екіпажі планували проїхати той маршрут, але марно – карпатське бездоріжжя взяло верх над технікою, яка була досить таки серйозною у порівнянні з нами, так і над людьми. Але міняти щось було пізно, ми практично вже були на перевалі Околи, що є відправною точкою в нікуди…
[FONT=Times New Roman]Изображение[/FONT]
[FONT=Times New Roman]Изображение[/FONT]
[FONT=Times New Roman]Изображение[/FONT]
[FONT=Times New Roman]Изображение[/FONT]
До слова, дорога до пер. Околи є вимощеною з каменю, стан якої містами вражав!!! А вражав тому, що ця дорога побудована за часів Австро-Угорської імперії, в період Першої Світової війни. І мала вона стратегічне значення.
[FONT=Times New Roman]Изображение[/FONT]
[FONT=Times New Roman]Изображение[/FONT]
На самому перевалі, з’їжджаємо з центральної дороги і їдемо в пошуках місця для ночівлі. А місце ночівлі цього разу буде у нас визначним, а саме витік річки Чорна Тиса, яка потім в м. Рахів з’єднується з річкою Біла Тиса і формують всім відому річку Тиса.
[FONT=Times New Roman]Изображение[/FONT]
[FONT=Times New Roman]Изображение[/FONT]
[FONT=Times New Roman]Изображение[/FONT]
[FONT=Times New Roman]Изображение[/FONT]
[FONT=Times New Roman]Изображение[/FONT]
[FONT=Times New Roman]Изображение[/FONT]

І знову, далі буде...
Аватара пользователя
Сообщения: 887
Зарегистрирован: 19 янв 2012, 13:05
Контактная информация:

Re: Ніва тур Карпатами... або два тижні повного Тагілу.

Сообщение Dmitrik »

Грегора на мерсодизельниве не было в этот раз? Он вроде писал что собирался
Сначала 1,6 бенз карб, потом 1,7 бенз карб , после 1,9 TD (XUD9TE) , теперь 2,1 TD (XUD11ATE), и 2,1 D (XUD11A) в персективе
Аватара пользователя
Сообщения: 1484
Зарегистрирован: 25 авг 2012, 16:10

Re: Ніва тур Карпатами... або два тижні повного Тагілу.

Сообщение Seriy »

Фотки яркие :co_ol:
Сообщения: 117
Зарегистрирован: 11 май 2011, 11:52

Re: Ніва тур Карпатами... або два тижні повного Тагілу.

Сообщение Romi »

Був. Але у складі другої групи. Аледо того як буду заливати фото другої групи, ще маю розписати два з половиною дня цієї. Так що мало треба зачекати :)
Скажу одне, Грегор відчайдух, їхав у саме глибоке болото :-) :-) :-)
Аватара пользователя
Сообщения: 776
Зарегистрирован: 01 июн 2010, 11:47

Re: Ніва тур Карпатами... або два тижні повного Тагілу.

Сообщение Кай Крапивник »

Вот это отчет!
Просто нет слов!
Многие места знакомы,но еще больше нет!)
Следующим летом однозначно еду в Карпаты!:)

Жду продолжения!)
Сообщения: 16512
Зарегистрирован: 01 дек 2009, 22:58
Контактная информация:

Re: Ніва тур Карпатами... або два тижні повного Тагілу.

Сообщение Portada »

Красота-то какая! :co_ol:
Portada
Сообщения: 117
Зарегистрирован: 11 май 2011, 11:52

Re: Ніва тур Карпатами... або два тижні повного Тагілу.

Сообщение Romi »

Після будиночку дорога починає підніматися до гори. Її супроводжує не глибока колія. Але суха погода робить її безперешкодною. Всі піднімаємося на хребет, де є одне коварне місце. По середині дороги глибока калюжа із обрубками дерев. Болото досить глибоке. Лівіше від нього є об’їзд, але і він не простий – коріння і пні дерев досить високі, крім того вони теж в болоті. Всім вам відомо що дерево і болото робить авто безконтрольними. Тому маневрування давалося досить таки важко.

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Але всі один за одним потихеньку долаємо цей відрізок шляху і спускаємося на гарну маленьку відкриту перемичку між горами. Саме на ній і розбиваємо свій четвертий табір.

Изображение
Изображение
Изображение

Під нами бере витік річка Чорна Тиса. До речі, всі ми їхали без жодного запасу води – всі знали що їдемо на витік Чорної Тиси. Ну і звісно, там і наберемо воду. Всі із пустими каністрами дружно пішли набирати воду… якої з цього джерела витікало за пів години до 10 літрів води. Засуха й тут залишила свій слід.
Що стосується мене особисто, то я розвантажив авто і разом з Ремігісом сідаємо в авто, і їдемо в зворотньому напрямку до будинку, звідки їдемо в розвідку маршруту нашого наступного дня. Мене дуже бентежило одне питання – чи зможемо мит проїхати по цьому маршруту. На жаль фото відсутні по простій причині – нікому було фотографувати. Долаю без жодних проблем місце, яке в 2006 році для мене було просто нездоланним. Опісля цього дорога йде стрімко до гори. Колія досить глибока і волога. Краще не попадати в неї. По гребню заїжджаємо на хребет, звідки дорога вже йде до низу. В лісі реально волого, навіть дуже! Колія з самої глини, каміння повністю відсутнє, що дуже радує. Далі йдуть вже болотні ванни. Одну долаю на межі! І це дорога йде до низу!!!
Робимо зупинку і думаємо що робити. А що робити? Тільки до низу. Розвернутися практично не можливо, тільки на лебідці. Не має бажання рвати машину з колії. Вирішив декілька метрів пройтися пішки. Але ці метри пропорційно скорочувалися із відстанню від авто. Справа в тому, що такої кількості різного калібру слідів від різних тварин навіть в зоопарку не бачив. Отож, їдемо далі до низу. Проходимо по краю ще одне важко проїзне місце, не зіскользуючи до нього. Звідси проїхав метрів 100 і ще стільки знову пройшов пішки. Піша розвідка показала, що в принципі можливо. Але коліїї ставали чим нижче, тим глибші. Ну і що втілило надій, що в ущілині куди вела ця дорога, почув відносно нге далеко звук техніки. А це означало що дорога на яку ми мали спуститися не так то й далеко. Тепер справа тільки за погодою. А нам треба повертатися, тим паче вже починало темніти. А в густому лісі Чорної тиси темніло дуже швидко. Розвернувши авто, починаємо підйом. Доїхав до місця великої калюжі, яку вдалося знову обїхати не потрапивши до неї. І відразу за нею на другій пониженій повний газ і в підйом. Але… Заїхав досить не погано. Далі Ремігіс бере трос, коро захисну стропу і вперед. Чіпляє трос із розрахунком витягти авто на гребінь колії. Це нам вдалося. Робота в нас була досить грамотної і синхронною. По гребню піднімаємося доки позволяє нам це дорога. Далі знову до колії, дві розмотки лебідки і виїжджаємо на хребет, звідки беремо курс на наш базовий табір.
Цього дня, точніше вечору у половини нів був апргейд задньої підвіски: одні ставили жорсткіші пружини, інші резинові проставки. Справа в тім, що практично всі були перенавантажені. І від постійних навантажень пружини ще більше просіли.

Изображение
Изображение

Зробивши розвідку, мені було зрозуміло, що від того як при піднесу гостям завтрашній день, так і він пройде. Тобто все залежало від мене. Вичекавши вдалий момент, а саме коли всі ситно повечеряли макарони з тушонкою і салатом який приготовив Міша, після дружнього пригощення Гінтаса, вирішив розкрити карти наступного дня. Перший варіант, це вертатися в смт. Ясіня той ж дорогою. Але вона не дуже сподобалася, оскільки надто пильною видалася. Та й досить розбитою. Другий варіант, їхати у вибраному напрямку. А третього, просто не дано! Наші гості не лякалися глибоких колій, головне щоб не було каміння яке могло пошкодити авто. Завтрашнього дня ми всі мали проявити нашу спільну допомогу один одному і проявити підтримку. Ми мали всі разом, колективно попрацювати. І їм це сподобалося, що завтра кожен них зможе особисто проявити себе у подоланні не легкої ділянки маршруту.
З ранку ми розподілили місця у колоні кожного і авто таким чином, щоб між авто з низьким кліренсом було авто із високим або лебідкою. Благо, вечірні хмари на ранок нам дощу не принесли!

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Добавлено спустя 1 минуту 46 секунд:
Модератори, проханнячко, відредагуйте будь-ласка посліднє моє повідомлення, а то пробував різними шляхями - без успіху. На перед вдячний!
Сообщения: 3928
Зарегистрирован: 09 окт 2010, 15:51

Re: Ніва тур Карпатами... або два тижні повного Тагілу.

Сообщение Pavloff »

Romi писал(а):відредагуйте будь-ласка посліднє моє повідомлення
Только я не могу понять, что надо редактировать?
Сообщения: 117
Зарегистрирован: 11 май 2011, 11:52

Re: Ніва тур Карпатами... або два тижні повного Тагілу.

Сообщение Romi »

Коли добавив повідомлення, то фотографії були накладені на текст. Але тепер все ок!
Аватара пользователя
Сообщения: 95
Зарегистрирован: 27 июн 2012, 15:29

Re: Ніва тур Карпатами... або два тижні повного Тагілу.

Сообщение aj2131 »

очень классный фото отчет. В Карпатах сам бываю каждый год с семьей. Отдых и впечатления - не забываемые. Автору большой респект за то что он донес своим рассказом и фотографиями до одноклубников и показал всю красоту Карпат :bra_vo:
Сообщения: 117
Зарегистрирован: 11 май 2011, 11:52

Re: Ніва тур Карпатами... або два тижні повного Тагілу.

Сообщение Romi »

Дяку всім за теплі слова - стараюся донести все максимально наближено до реального. Отож, їдемо дальше...
Ця ділянка маршруту була для всіх дуже захоплюючою і цікавою. Колія, виїзд із якої і їзда по гребню якщо й давалися, то на декілька метрів, потім знову на межі кліренсу повзли до низу. Але колії через деякий час уже замінили промоїни, глибина яких містами вражала. Якщо автомобіль з’їжджав у неї, то висота її перекривала висоту автомобіля. Їдеш, а через бокове вікно в тебе стіна на відстані декількох десятків сантиметрів. Тут практично кожен автомобіль спускався виключно на командах штурманів. Колеса практично котилися по крайчикам промоїн. Завдяки сухій погоді, ми здійснили спуск на недавно прокладену дорогу від с. Лопухово до поселення Усть-Турбат.
По дорозі зустрічаємо жіночку з собачкою, яка збирала яфини. Розговорилися. Виявилося, що вона проживає в гуртожитку, який розташований неподалік від місця нашого виїзду на дорогу. Проживає вона там сама… Її відвага стала для нас зрозумілою тільки після того як ми здолали не один десяток кілометрів до само ближчого села. Ось такі в нас є люди!
Лакофарбове покриття автомобілів на цій ділянці зазнало досить суттєвих пошкоджень. Але це як для справжніх мужчин, рани прикрашають. Тому наші гості до цього поставилися з розумінням і посмішкою. Ще хочу відмітити, що і на цей раз 5-ти дверна ніва дуже здивувала. Тільки два раз потрібна була їй стороння допомога. Все інше вона долала самостійно.
Як виявиться пізніше, цей день із виявися само захопливішим для всіх учасників туру. Кожен мав можливість спробувати власні сили, ініціативу.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
По завершенню спец ділянки, їдемо по відносно новозбудованій лісовозній дорозі в напрямку с. Лопухово. По дорозі знаходимо біля річки зручне для з’їзду і купання місце. Всі з нетерпінням вже чекали на можливість покупатися. Вода була надзвичайно освіжаючою і приємною. По дорозі нам зустрічалися поселення монахів, які займалися заготівлею яфин та різних рослин. Лісовозів нам зустрічалася «ен-на» кількість, і дивитися на лисі вирубані гори не було бажання. Це просто варварство. Ліс вивозять стахановськими темпами, іде просто тотальна рубка лісу. За цим всім стоїть ПР, прапор якої райдужно майорів на Турбатському лісництві, шкода, не встигли зробити фото.
Також трапився і маси зустрічного потоку лісовозів і двохколісний вид транспорту. Ми зупинилися на 5-ти хвилинну перерву. Через деякий час повз нас проїжджає велосипедист із завантаженим туристичним обладнанням. Вітаюся, у відповідь чую «Hello». Виявляється, з німеччини. От кого, а німця тут і не сподівалися зустріти. Тим паче, самого самісінького. Питаю в якому напрямку їде, на що чую відповідь, смт. Ясіня, чере пер. Околи, Чорна Тиса. Тобто саме тудою, кудою ми їхали. Да, одному не позаздриш, тим паче спати в глухому лісі з великою кількістю різних диких звірів. Тай на сторонню допомогу йому нічого розраховувати. Там практично нікого не має.
Місцевість в районі колишнього поселення Усть-Турбат надзвичайно гарна. Дорога йде в долині річки. Кругом величне каміння, гори і ялини. По місцевості вона більш схожа на Карелію. Містами дорога йшла над самісінькими обривами. Мене ця місцевість дуже вразила. Шкода, що не мали часу приділити їй більше уваги. Але, в результаті цього маю ще оди «Chek point», звідки настає невідомість, невідомість того, що є «Там, в Карпатах» дальше. Звісно, наступного разу я обов’язково постараюся сюди потрапити, і більш спокійніше вивчити цю чудову місцевість.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Дорога, яку важко назвати дорогою в її розумінні, виснажила практично всіх. Ями, каміння, пил, який проникав всюди. І це все тривало 17-20 км. При цьому швидкість нашої колони не перевищувала 30 км. на годину. Коли в с. Лопухово нам випала можливість виїхати на досить не поганої якості асфальтне покриття, у мене це викликало шок і непорозуміння. Невже!!! Гості німеччини взагалі впали в ступор від наших доріг. Деякі просили їхати хоч куди, тільки не по таких дорогах. Воно і правда, на полонинах дороги набагато кращі ніж в селах Закарпаття і України в цілому.
В с. Лопухово беремо курс знову на полонину. Цього разу по плану в нас хр. Шаси, а за ним Свидовець. Але, це все нас очікувало наступного дня. Цього ж разу ми виїжджаємо а межі села, і практично вже при виїзді до підніжжя полонини розбиваємо наш послідній табір з цією групою.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Сообщения: 117
Зарегистрирован: 11 май 2011, 11:52

Re: Ніва тур Карпатами... або два тижні повного Тагілу.

Сообщение Romi »

Ранок наступного дня зустрів нас чудовою сонячною погодою. Попереду нас було біля 35 кілометрів гірських доріг. Не дивлячись на чудову погоду, в цілому в учасників туру відчувався смуток перед розумінням того, що це послідній день цього туру. З після обідньої пори на нас всіх чекав уже асфальт.
Зібравши табір, вирушаємо на хр. Шаси. Дорога досить таки камя’ниста, тому темп відносно повільний. Але вже при виїзді з лісу на полонини дорога стає значно кращої якості.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Дорога не викликала жодних складнощів. Все сухо. Але в одному місці колона таки вимушена була зупинитися – Самурайчик догнав мене на підйомі і через різницю у швидкостях вимушений був зупинитися. Потужності двигуна не вистачало для подальшого продовження руху. Розвертаюся, підтягую його і їдемо далі. Їдучи в напрямку Свидовецького хребта, по дорозі нам траплялися розгалуження доріг, які в кінцевому випадку знову ж об’єднувалися. Справа в тому, що головна дорога йшла в об’їзд крутих підйомів. Але всі наче заворожені бажали підкоряти вершину за вершиною. В мене деколи наставало хвилювання, адже як на зло може під кінець туру щось трапитися, але на Щастя, з Божою допомогою все минулося. Кожен автомобіль нашої групи повільно але впевнено долав підйом за підйомом. Ми мали змогу милуватися красою Свидовецького масиву практично з кожної вершини яка нам траплялася по дорозі.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Але по дорозі був і підйом, на який піднялася тільки одна машина – Джимнік із пониженою розкаткою і двома блокіровками. Підйом там вражає дух. І всі ми спостерігали як він долав метр за метром крутого схилу. Було і в мене бажання здійснити це, але щось стримало мене. Може і до кращого, адже гори… До них потрібно ставитися з повагою і знати собі міру. Добре все, що добре завершується. Так само добігли і в нас послідні кілометри бездоріжжя рідних мені Карпат. Гори провели нас до асфальту рясним дощем, змивши наших автомобілів тижневої давності пил.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Тиждень пролетів у горах надто швидко. Відразу згадав свої слова до Міши, коли тільки-но виїхали від готелю в напрямку м. Мукачево: «Міша! Два!!!!Два тижні!!!! Ми здуріємо за цей час! Але я помилився. Помилився два рази. Перший раз по відношенню до часу, який пролетів як одна мить, а другий раз щодо важкості. Так, моментами було важко. Але ця важкість тільки об’єднувала нас духом. Це був незабутній тиждень, тиждень який був виконаний на всі 100% як мною було сплановано. А наступний тиждень, був тижнем техніки і експромту. Але це вже тема наступної розповіді…
Ответить

Вернуться в «( UA ) Путешествия - Экспедиции»